La Redazione Consiglia

I migliori articoli su Arredamento.it

Re: ...che ca@@o stai addì?!

#48
monizar ha scritto:
etamina ha scritto:
monizar ha scritto:nè fioi.... secunda mi quei dal sud ien namò riva parchè a leg tuti i cagad ca siv adre dì i g'han capi un tubo... iavaran dit questi chi ien ciuc mars, le mei cambia argument... che insì is capisan intred lur... po' ghe la paprina che l'è un spetacul... le la tas no, nanca mor e insì l'ha dit istes la sua e ciau!
go capio a spessoni ...a dirla tuta go capio si e no 3 parole :?
te si drio vinsare ti Moni! :lol:
oh mama etamina, sa vo di vinsare???? L'è 'na roba bruta??? Ghe pericul da malas???
:lol: :lol: nel senso che fin deso te gavevi VINTO ti...perchè mi non go capio niente de quel che te ghe scritto prima...pero' quel che te ghe scritto desso si! :D
Si può scegliere un gatto in base alla propria personalità, al proprio carattere o al suo colore perchè si abbini all'arredamento..ma in verità è lui che sceglie te, ricordandoti che sotto quel pelo morbido si trova ancora lo spirito più libero del mondo.

Re: ...che ca@@o stai addì?!

#49
Manch'i cani!!!! :shock: :shock: :shock:
Liggìa e non capiscìa nenti... piddaveru!!!
Si non era pi me maritu, chi pu so travagghiu, girau tutta l'Italia accamora non vi putiva rispundiri!!!

(mi vergogno di quello che ho scritto...ho fatto una gran fatica a mettere insieme qualche parola in dialetto. A dirla tutta se non fosse stato per mio marito non sarei neanche riuscita a scrivere!!!)
Immagine


Immagine

Re: ...che ca@@o stai addì?!

#52
Mi sunt avantagiava parché la me nona l'era da Trichiana e ul dialet veneto un cicinin al capisi. Però mi sunt da Varès, la patria del Bossi, ma cunt ul dialet l'è un disaster, te fet dusent meter da un paès a l'alter e già se capis puù nagot.
Par mia parlà da tuc i terùn che sunt vegnuu da i nost parter e sa capis mia n'acca!
A ciapi la cadrega e speci se una quai tusana o fiurel l'ha capì quel che ho scrivuu
CASA MOUSE

Somehow I feel like I’ve known you all my life
And we have been together since the dawn of time and
I’ve been missing vital pieces of the puzzle
You might be the answer stranger- The R.

Re: ...che ca@@o stai addì?!

#53
etamina ha scritto:
betty_boop ha scritto:mi sun no del sud, sun de Milàn (e so minga el diaaalett), però i mee genitur sun del meridiun... quindi...

V'dimm s' capscet chest, sciatavinn a fatchè!! :lol:
ghe selo mia el google translate del meridiun?...a non go capio par niente l'ultima frase :lol:
ah ah ah!!!!

uagliù! je lu dialett nin li sac parlà, figuremc a scrivrl! Sper che ve' Ndrej e m'iaut!!!!

Non so rendere i suoni!!!!
Immagine
Immagine

Re: ...che ca@@o stai addì?!

#55
noi toscani i dialetto un ci s'ha...gl'è un bè problema fa sentì la chalata che s'ha nì parlare.
Icche vi dèo dì, ci vorrebbe una choha chola, la un mi par l'ora ma pè tirà fori la toscanità si fa tutto :wink:

Dammina!!!! Dammi una mano :lol: :lol: :lol:

Re: ...che ca@@o stai addì?!

#56
iladoc ha scritto:noi toscani i dialetto un ci s'ha...gl'è un bè problema fa sentì la chalata che s'ha nì parlare.
Icche vi dèo dì, ci vorrebbe una choha chola, la un mi par l'ora ma pè tirà fori la toscanità si fa tutto :wink:

Dammina!!!! Dammi una mano :lol: :lol: :lol:
A lo spetavo propio un toscano!! :D
Varda quante h che te ghe meso!! A si tropo fora! me piase assà la vostra pronuncia!! :D
Si può scegliere un gatto in base alla propria personalità, al proprio carattere o al suo colore perchè si abbini all'arredamento..ma in verità è lui che sceglie te, ricordandoti che sotto quel pelo morbido si trova ancora lo spirito più libero del mondo.

Re: ...che ca@@o stai addì?!

#57
:lol: :lol: l'è propria un sgudiol ( divertimento) lezarv!
Sperem che a pasa qualcun altar chi a scrivar difarent :D
http://www.alfemminile.com/album/homesweethome63
Coloro che amiamo e che abbiamo perduto non sono più dove erano, ma sono ovunque noi siamo

Re: ...che ca@@o stai addì?!

#58
Mi u capi tuscoss! 8)
L'avria minga di, ma ul noster dialet l'e' el pussee difficil. Speciemm qualchedun alter... Chiaretta de Bergum? Li se capiss un ostrega, el capissi minga nanca mi, e la mi nona l'era di valli.

Me piasaria propri aver chi un quei majuster e de mugnoc, ma l'e' minga la soa stagiun. (very difficult, duma' per Saul e la Monizar :mrgreen: )
Immagine

Baby is coming shopping e approvvigionamenti per il nuovo arrivo...
Vi presento... con pwd

Re: ...che ca@@o stai addì?!

#60
Federinik ha scritto:Me piasaria propri aver chi un quei majuster e de mugnoc, ma l'e' minga la soa stagiun. (very difficult, duma' per Saul e la Monizar :mrgreen: )
Chestu al capisi anca mi!! :lol:
Anca dai me parti sa parla anmo asee il dialet, ma minga i giuvan, mi al parlu parchè da piscinina ghevu in caa ul me non c'hal parlava minga in italian!
I me genti (e minga genitur com l'ha di prima la betty) parlan anmo il dialet cunt i lur fradei.
A mi ma pias no parlà in dialet da quand chel pirlun dal bossi la faa diventà il parlàà de la padania :twisted: :twisted: poi a paru una legura anca mi e ma pias minga!