el sogo xe capirse ma parlando tuti nel diaeto de ciascuno, anca streto streto.
per esempio, gavì capio cossa che gò dito mì, imagino....
Moderatore: Steve1973
mi go capio bastansa...e voria vedare visto che son veneta anca mi...ma ghe xe el problema che non son mia tanto bona a parlar el me dialeto..te po' mainarte a scriverlo...fasì voialtrì che mi sto chi a lesare và..po ha scritto:eora: xe da un fià che voevo verser sto argomento.....xe rivà el momento.
e ora: era una vita che volevo aprire questo argomento....è arrivato il momentopo ha scritto:eora: xe da un fià che voevo verser sto argomento.....xe rivà el momento.
no, qui non ci posso arrivare proprioetamina ha scritto:mi go capio bastansa...e voria vedare visto che son veneta anca mi...ma ghe xe el problema che non son mia tanto bona a parlar el me dialeto..te po' mainarte a scriverlo...fasì voialtrì che mi sto chi a lesare và..po ha scritto:eora: xe da un fià che voevo verser sto argomento.....xe rivà el momento.
no, qui non ci posso arrivare proprioetamina ha scritto:mi go capio bastansa...e voria vedare visto che son veneta anca mi...ma ghe xe el problema che non son mia tanto bona a parlar el me dialeto..te po' mainarte a scriverlo...fasì voialtrì che mi sto chi a lesare và..po ha scritto:eora: xe da un fià che voevo verser sto argomento.....xe rivà el momento.
leggerebeyoncé ha scritto:no, qui non ci posso arrivare proprioetamina ha scritto: mi go capio bastansa...e voria vedare visto che son veneta anca mi...ma ghe xe el problema che non son mia tanto bona a parlar el me dialeto..te po' mainarte a scriverlo...fasì voialtrì che mi sto chi a lesare và..
si tesoro o sò....voria tanto venir, ma propio no posso....so sicura che ridaria pa do giorni.....me despiase!!!!etamina ha scritto:visto che semo qui po....pensito mia de vegnere al raduno??? El xe a do passi da casa tua!
Se godemo! Teo diso mi! Te torni casa imboressà per do giorni!
leggerebeyoncé ha scritto:no, qui non ci posso arrivare proprioetamina ha scritto: mi go capio bastansa...e voria vedare visto che son veneta anca mi...ma ghe xe el problema che non son mia tanto bona a parlar el me dialeto..te po' mainarte a scriverlo...fasì voialtrì che mi sto chi a lesare và..![]()
...ma non son mica sicura di averlo scritto giusto
E a fà li gnocchi cor cu.lopaprina ha scritto:e vabbè ma così nun vale perchè er romano nun è un vero e proprio dialetto.....noi più che artro le parole le storpiamo, mette du esse o du ere 'ndo ce ne va una e ne mettemo una quanno che ne vonno due.
e poi er romano nun è bravo a parlà co la bocca.....er romano parla coi gesti, li bracci, le mano.
Sto morendooooo!!!!!paprina ha scritto:e vabbè ma così nun vale perchè er romano nun è un vero e proprio dialetto.....noi più che artro le parole le storpiamo, mette du esse o du ere 'ndo ce ne va una e ne mettemo una quanno che ne vonno due.
e poi er romano nun è bravo a parlà co la bocca.....er romano parla coi gesti, li bracci, le mano.
Me dispiase anca a mi !....ma non gheto nessuna possibilità de vegnere? in te un ora te si dalle me parti!!!po ha scritto:si tesoro o sò....voria tanto venir, ma propio no posso....so sicura che ridaria pa do giorni.....me despiase!!!!etamina ha scritto:visto che semo qui po....pensito mia de vegnere al raduno??? El xe a do passi da casa tua!
Se godemo! Teo diso mi! Te torni casa imboressà per do giorni!
...ma non son mica sicura di averlo scritto giusto
p.s. giusto tì te voevo qua!!!
non xè mia vero Papri! Ti non te go mai sentia parlare dal vivo...ma te si la più romana che gabia mai conossuo!paprina ha scritto:e vabbè ma così nun vale perchè er romano nun è un vero e proprio dialetto.....noi più che artro le parole le storpiamo, mette du esse o du ere 'ndo ce ne va una e ne mettemo una quanno che ne vonno due.
dammispazio ha scritto:tacete puelle
(che il veneto mi ha sempre arrapa'o)
aòòòòòòòòòò abbelladecasaaaaaAleBi ha scritto: E a fà li gnocchi cor cu.lo
gnanca mì...ma non ghe xè un casso da far in tel forum!Saul1978 ha scritto:g'ho mia voia.... me pias mia parlà en dialétt!