Re: ...che ca@@o stai addì?!

etamina ha scritto: non xè mia vero Papri! Ti non te go mai sentia parlare dal vivo...ma te si la più romana che gabia mai conossuo! :mrgreen:
dammispazio ha scritto:tacete puelle
(che il veneto mi ha sempre arrapa'o)
no fammè capì, stai a di sur serio o me stia a pijà per cu.lo?!

no perchè si stai a di sur serio allora t'aringrazio...........ma si me stai a cojonà allora beh.....malimortààààààààààà!!!

:mrgreen:
Da atea, sono convinta che ci sia comunque un'intelligenza o una forma di pietà superiore che da figli abbastanza gestibili a chi altrimenti farebbe casini pazzeschi.(cit. sunset)

etamina ha scritto:
Saul1978 ha scritto:g'ho mia voia.... me pias mia parlà en dialétt!
gnanca mì...ma non ghe xè un casso da far in tel forum! :roll:
se poderia parlà de fregna.... :P
There's only one Queen,and that's Madonna,Bitch!

etamina ha scritto:
ecco....go verto posta sto argomento....no so cossa far!
paprina....mi te voio ben! :lol: :lol:
"ci vediamo quando ci vediamo"

Saul1978 ha scritto:
etamina ha scritto:
se poderia parlà de fregna.... :P
sauuulll!!!! se universal sto modo de dir!!! e comunque, devo dir che se somegia bastansa diaetto Lecco/Venessia

Mi provi a scriver en tel dialet de origin, ke ci i parla masa stran già sol per starge drè, figurite a scriverlo! Però no son bona a meter i acenti!

Eta, el venet l'è un dei mè dialeti favoridi, me fa masa nir da rider! :lol: Come el bergamasc, o el toscan!

Papri, ti ses romana fin en tele mudande, ancia se no tai mai parlà de persona!
I'm a mess, but at least I know how I can make you laugh like no one else - The R.
Immagine
--> La strana casetta di Kia (ingresso libero)

je risponnemo 'n coro....c'hai messo l'acqqua e nun te pagamo....

vabbé...io er dialetto noo so' parla' figuramose scrive' ......
Casetta al 21/01/08: viewtopic.php?t=34241

Riccardo compie 5 anni il 24 Dicembre
Raffaella compie 2 anni il 15 Dicembre

paprina ha scritto:
etamina ha scritto: non xè mia vero Papri! Ti non te go mai sentia parlare dal vivo...ma te si la più romana che gabia mai conossuo! :mrgreen:
dammispazio ha scritto:tacete puelle
(che il veneto mi ha sempre arrapa'o)
no fammè capì, stai a di sur serio o me stia a pijà per cu.lo?!

no perchè si stai a di sur serio allora t'aringrazio...........ma si me stai a cojonà allora beh.....malimortààààààààààà!!!

:mrgreen:
no no ...a teo giuro sua tomba de me nono... nun go mai conossudo na romana pi romana de ti...in effetti non go mai conosudo una romana.. :mrgreen:
Saul1978 ha scritto:se poderia parlà de fregna.... :P
mi son mia tanto convinta chea sia na bona idea...a semo tute done..chi vuto che ghin frega deia fregna? ....e me pare più indicato bernarda.. :mrgreen:
Kia85 ha scritto:Mi provi a scriver en tel dialet de origin, ke ci i parla masa stran già sol per starge drè, figurite a scriverlo! Però no son bona a meter i acenti!

Eta, el venet l'è un dei mè dialeti favoridi, me fa masa nir da rider! :lol: Come el bergamasc, o el toscan!

Papri, ti ses romana fin en tele mudande, ancia se no tai mai parlà de persona!

ecco..te ghe fato nà osservasion importante...a vojo veder co' riva una toscana.... come casso la me scrive la H aspirata??
ala fine me sà che el dialetto le più un fato de pronuncia...mi serti me compaesani a non li capisso proprio coei parla :|
dammispazio ha scritto:ah
perche non era veneto quello che parlavate gia?
:oops:
si..l'è veneto (credo)...ma come che te fe a trovarlo "secsi" non me lo son bona de spiegare :?
Si può scegliere un gatto in base alla propria personalità, al proprio carattere o al suo colore perchè si abbini all'arredamento..ma in verità è lui che sceglie te, ricordandoti che sotto quel pelo morbido si trova ancora lo spirito più libero del mondo.

:lol: :lol:
eta mi at capis pero l'è tropa fadiga lezar al dialet!
:roll: a' voi vedar ades chi riva
http://www.alfemminile.com/album/homesweethome63
Coloro che amiamo e che abbiamo perduto non sono più dove erano, ma sono ovunque noi siamo

dammispazio ha scritto:non te lo so spiegare nemmeno io a parole...
avessi una foto del montanaro veneto pero forse mi capiresti meglio 8)
Immagine
:roll: :roll: :roll:

contenta ti...
Si può scegliere un gatto in base alla propria personalità, al proprio carattere o al suo colore perchè si abbini all'arredamento..ma in verità è lui che sceglie te, ricordandoti che sotto quel pelo morbido si trova ancora lo spirito più libero del mondo.

DIERRE ha scritto::lol: :lol:
eta mi at capis pero l'è tropa fadiga lezar al dialet!
:roll: a' voi vedar ades chi riva
mi go capìo, effettivamente xe piutosto complicà leser in diaeto.
Mi ogni tanto provo a leser qualche pagina de un libro come se fosse scrito in diaeto, e fasso na fadiga boia!!
nonostante tuto, mi o parlo piutosto frequentemente durante a giornada.
Xe importante conosser el proprio diaeto, xe question de cultura, secondo mì..
..certo che - e me se capità - sentir parlar un puteo picoeo in diaesto scieto (no so proprio come scriverlo :? ) xe terrificante!