no no, non è baresepo ha scritto:betty, xe barese??!! el me vissin de casa xe barese e me par chel parla come tì....

betty, mi hai fatto morire dalle risate

Moderatore: Steve1973
no no, non è baresepo ha scritto:betty, xe barese??!! el me vissin de casa xe barese e me par chel parla come tì....
monizar ha scritto:oh mama etamina, sa vo di vinsare???? L'è 'na roba bruta??? Ghe pericul da malas???etamina ha scritto:go capio a spessoni ...a dirla tuta go capio si e no 3 parolemonizar ha scritto:nè fioi.... secunda mi quei dal sud ien namò riva parchè a leg tuti i cagad ca siv adre dì i g'han capi un tubo... iavaran dit questi chi ien ciuc mars, le mei cambia argument... che insì is capisan intred lur... po' ghe la paprina che l'è un spetacul... le la tas no, nanca mor e insì l'ha dit istes la sua e ciau!![]()
te si drio vinsare ti Moni!
ah ah ah!!!!etamina ha scritto:ghe selo mia el google translate del meridiun?...a non go capio par niente l'ultima frasebetty_boop ha scritto:mi sun no del sud, sun de Milàn (e so minga el diaaalett), però i mee genitur sun del meridiun... quindi...
V'dimm s' capscet chest, sciatavinn a fatchè!!
betty_boop ha scritto:Noooo, mì sun de Milaaaan Grand Milaaaan!! Son i mee genitur che sun de vicino Bari.
Noooo, i'e song Milanees, so' mamm' e attan' che so' de vicin'aBBar.
A lo spetavo propio un toscano!!iladoc ha scritto:noi toscani i dialetto un ci s'ha...gl'è un bè problema fa sentì la chalata che s'ha nì parlare.
Icche vi dèo dì, ci vorrebbe una choha chola, la un mi par l'ora ma pè tirà fori la toscanità si fa tutto
Dammina!!!! Dammi una mano![]()
![]()
Chestu al capisi anca mi!!Federinik ha scritto:Me piasaria propri aver chi un quei majuster e de mugnoc, ma l'e' minga la soa stagiun. (very difficult, duma' per Saul e la Monizar)